احوال دلم خرابه

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

احوال دلم خرابه

به سلامتی من...منی که با سن کمم،همه کثافت کاری های دنیا رو دیدم...

 

 

منی که تو اوج ناراحتی لبخند زدم و گفتم خوبم...

 

 

آره من،منی که از دوستام زیاد ضربه خوردم..

 

 

منی که هرکسی از جاش بلند میشه،دخالت میکنه تو زندگیم...

 

 

منی که تو دنیای مجازی و واقعی،کلی دوست دارم

 

 

اما...کسی نخواست پیشم وایسته،من که خیلیارو آروم کردم،

 

 

اما هیچوقت ناراحتیمو بروز ندادم...

 

 

و اگر بروز دادم کسی آرومم نکرد....

 

 

آره من......!!!

 

خدایا.........

 

میشه لطف کنی و بگی:

 

دکمه کنسل کجاست؟!؟

 

خسته شدم از بس بدبختی دانلود کردم...

 



نظرات شما عزیزان:

poorya
ساعت19:00---4 ارديبهشت 1393
واقعا وبلاگت قشنگه از ه دل میگم
پاسخ:ممنون پوریا جان خوش اومدی


♥Bikas♥
ساعت21:37---1 ارديبهشت 1393
باااااااااااااااااااااازم واسم مطلب بزار

مررررررررررررررررررررررسی
پاسخ:چشم


hadi
ساعت21:29---1 ارديبهشت 1393
ابجی ...< br />
ابچی گلم با افتخار لینک شدی...

..
پاسخ:مرسی گلم الان لینکت میکنم


ترلان
ساعت12:52---1 ارديبهشت 1393
غمگین ترین جای خاطره
اونجاییه که کم کم
احساس میکنی
چهرش هم داره از یادت میره.


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت19:39---31 فروردين 1393
خدای من
نه آن قدر پاکم که کمکم کنی و نه آن قدر بدم که رهایم کنی
میان این دو گمم
هم خود را و هم تو را آزار میدهم
هر چه قدر تلاش کردم نتوانستم آنی باشم که تو خواستی
و هرگز دوست ندارم آنی باشم که تو رهایم کنی
خدایا هیچ وقت رهایم نکن...


ترلان
ساعت15:01---30 فروردين 1393
میگویند :لبخند بزن! 
گاه یک قوس کوچک، میتواند معماری یک سازه را عوض کند... اما من دیگرشده ام معادله ای چند مجهولی... دیگر هیچ کس از هیچ راهی مرا نمیفهمد.

مائده
ساعت19:41---28 فروردين 1393
غمگینم...







مثل دختری ک عشقشو توخیابون با ی نفردیگه دید اس داد گفت کجایی؟؟؟







جواب اومد:توقلبت...مثل زنی ک بعد نه ماه انتظار میشنوه.... بچش مرده ب دنیااومده....مثل عروسی ک دامادش توراه ارایشگاه تصادف کرد و رفت...مثل مادری ک تک پسرش هیچ وقت ازسربازی برنگشت...مثل زنی ک میفهمه هیچوقت مادر نمیشه...مثل بچه ای ک توخیابون شلوغ گم میشه...مثل پدری که پول نداره واسه تک دخترش عروسک بخره...مثل کسی ک تورابطه همه چی ازدست داد طرفش فقط دست داد...مثل پیرزنی ک از بچش خانه ی سالمندان هدیه گرفت..غمگینم مثل حال الان خودم


ترلان
ساعت15:21---28 فروردين 1393
با کسی که دوستش داری فیلم نبین... آهنگ گوش نده... قدم نزن... دستشو نگیر... بغلش نکن... خاطره نساز....
وقت نبودنش می فهمی که چی میگم.


mohammad javad
ساعت23:02---27 فروردين 1393
خوب بود

عرفان
ساعت19:09---27 فروردين 1393


معشوق بی همتا
ساعت8:29---27 فروردين 1393
در هیاهوی زندگی دریافتم



چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت



در حالیکه گویی ایستاده بودم



چه غصه هایی که فقط سپیدی مویم را حاصل شد



در حالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود



دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود



و اگرنه، نمی شود. به همین سادگی



کاش نه میدویدم و نه غصه می خوردم



به جایش فقط او را نگه میداشتم



او خودش برای همه دردها درمان است


پاسخ:لایک گلم


کیوان
ساعت18:08---25 فروردين 1393
چی بگم من الان ؟؟؟
هوووم؟؟؟؟؟
اااااااااااااااااااااااااااا ااه
اااااااااااااااااااااااااااا ااه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 فروردين 1393برچسب:,

] [ 17:13 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه